Co je PR článek?
PR článek je jednou z možností propagace firmy, jejímž hlavním smyslem je zviditelnění produktů a služeb před potencionálními zákazníky, šíření pozitivních informací o společnosti a budování vztahů.
Proč publikovat PR články?
PR články přináší veřejnosti pochvalné, pozitivní informace o poskytovaných službách či produktech propagované firmy. Zdůrazňuje výhody, přičemž se ale nejedná přímo o reklamu. PR články na webových magazínech přivádí firmě nové čtenáře, kteří se o jejích aktivitách dozví přirozeným způsobem. Přestože návštěvnost PR webů, kde jsou články umístěny, nemusí být vysoká, dobrým důvodem pro publikaci článků jsou zpětné odkazy vedoucí přímo z textu, kdy jim náleží mnohem větší váha. Zpětné odkazy jsou pro vyhledávače velice důležité. Pomáhají k vyšší návštěvnosti a lepšímu umístění stránky ve vyhledávačích.
Možná, že PR články v současné době nejsou tolik čtené, a zdálo by se, že už ztratily svůj původní význam - působit jako přirozená podpora firemních produktů. Přesto jsou stále velice oblíbené.
Žádný spam - žádejte originální PR články
Pozor! Důrazně trvejte na psaní originálních PR článků! Google Penguin (neboli tučňák) prochází podobně jako Panda weby a hledají spam – duplikované texty a nekvalitní zpětné odkazy. Pokud vám Google shodil hodnocení webu někdy v polovině dubna 2012, příčinou může být vyhodnocení stránky nebo zpětného odkazu jako spam.
Nabídněte vyhledávačům správně strukturované originální texty a relevantní obsah, poskytněte čtenářům přínosné texty. Využijte efektivní copywriting! Nechte si napsat účinné PR články i vy!